Algemeen

Zijn er bezorgkosten bij DealDirect?

Nee, de producten van DealDirect worden helemaal gratis thuisbezorgd.

Kan iemand anders het welkomstcadeau voor mij in ontvangst nemen?

Jazeker, dat is mogelijk.

Kan een welkomstcadeau op een ander adres (bijv. werkadres) worden afgeleverd?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het welkomstgeschenk kan alleen worden afgeleverd op het door jou opgegeven leveradres.

Wie is DealDirect?

DealDirect is opgericht in 2009. Op de website van DealDirect vind je altijd unieke aanbiedingen met een beperkte tijdsduur. De tijdsduur wordt aangegeven door een aflopende teller. Bestel je voor de teller op 0 staat? Dan heb je een unieke aanbieding te pakken en profiteer je van hoge kortingen.

Onze missie
Voordeel! Doordat wij rechtstreeks met de leverancier samenwerken en zij bij je thuis leveren worden er geen overbodige kosten van winkels, logistiek en hoofdkantoren gemaakt. Het voordeel wat dit oplevert gaat rechtstreeks naar jou als klant in de vorm korting. Wij zorgen voor de juiste deals, zodat jij direct kan genieten van jouw nieuwe product! Wees wel op tijd, want onze deals zijn tijdelijk!

Ik wil graag wat vragen, kan ik DealDirect ook bellen?

Dat kan zeker! Wij zijn bereikbaar op: 085 – 8880914 (normaal tarief, ma t/m vrij 9.30-17.30 uur).

Is DealDirect betrouwbaar?

Ja, DealDirect is betrouwbaar. DealDirect is opgericht in 2009 en een handelsnaam van Online Supply B.V. Sindsdien is DealDirect.nl het vertrouwde adres voor de voordeligste energiedeals en telefoonabonnementen. Reeds tienduizenden tevreden klanten zijn je al voorgegaan!

Contactgegevens Online Supply 
Online Supply B.V.
Prins Hendrikkade 187
1011 TD Amsterdam
KvK nummer 24429909

Beveiligde internetverbinding (SSL)
Als je één van onze aanbiedingen besteld wordt de verbinding tussen jouw computer en DealDirect.nl beveiligd. Er word een beveiligde verbinding tot stand gebracht met de SSL-techniek (Secure Socket Layer). Om gebruik te maken van deze SSL-verbinding heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het “slotje” in de adresbalk van je browser. Door deze, op internet gangbare techniek, worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd.

Keurmerk
 Als onafhankelijke organisatie certificeert Stichting Qshops keurmerk bedrijven die op afstand verkopen. Zij hebben dus gekeken of DealDirect betrouwbaar is. Als gecertificeerd bedrijf committeert DealDirect zich aan de gedragscode en aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving. Meer informatie over ons certificaat is te vinden op de website van Qshops.


Energie | energiedirect.nl

Wanneer krijg ik de bol.com cadeaukaart t.w.v. €75,-?

Je ontvangt het welkomstcadeau gemiddeld 9 tot 11 weken nadat je het energiecontract met energiedirect.nl hebt afgesloten.

De afhandeling van dit welkomstcadeau wordt door DealDirect per e-mail voldaan.

Regelt energiedirect.nl mijn overstap?

Jazeker, energiedirect.nl houd je tijdens de overstap steeds per e-mail en sms op de hoogte. Daarnaast heb je altijd 14 dagen bedenktijd.

Hoe de overstap werkt bij energiedirect.nl:

1. energiedirect.nl stuurt een bevestiging en login gegevens
2. energiedirect.nl zegt je vorige contract voor je op
3. Je geeft je meterstanden online door
4. energiedirect.nl start met de levering

Mijn contract loopt pas over een aantal maanden af, kan ik nu al overstappen?

Dat kan, 75 dagen voorgaand de beëindiging van je huidige contract.

Je nieuwe contract zal dan ingaan op de einddatum van het contract van je huidige energieleverancier.

Wat gebeurt er als ik mijn energiecontract voortijdig beëindig?

Wanneer je het contract voortijdig verbreekt heeft energiedirect.nl het recht om voor de resterende looptijd van je contract een opzegvergoeding in rekening te brengen. De hoogte van dit bedrag is maximaal 100 euro (50 euro per energieproduct).

Ik ben al klant van energiedirect.nl, kan ik toch van dit aanbod profiteren?

Helaas, dit aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten.

Wat zijn de betalingsmethoden bij energiedirect.nl?

Standaard wordt er betaald via automatische incasso. Als alternatief is er de mogelijkheid om te betalen via acceptgiro. Neem hiervoor contact op met Energiedirect.nl

Is energiedirect.nl aangesloten bij de geschillencommissie?

Ja, op de geschillencommissie kunt u een klacht indienen.

Ik wil graag wat vragen, kan ik energiedirect.nl bellen?

Dat kan, het telefoonnummer is 0900 – 3347328.
(€ 0,70 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten, ma t/m vrij 9.00-17.00 uur)

Waar kan ik energiedirect.nl vinden?

Kantoor ‘s-Hertogenbosch
Willemsplein 4
5211 AK Den Bosch

Nog meer nuttige informatie kun je hier vinden.

Waar kan ik de algemene voorwaarden van energiedirect.nl vinden?

Middels deze link ga je naar de algemene voorwaarden van energiedirect.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

  1. Bel naar energiedirect.nl op 0900-3347328 (€0,70 per gesprek, bereikbaar van maandag t/m vrijdag 9.00u – 17.00u)
  2. Kies in het keuzemenu voor optie 3.
  3. Je krijgt direct de juiste medewerker aan de telefoon.

 


Energie | Essent

Wanneer ontvang ik de cashback t.w.v. €75,-?

Je krijgt de cashback 9 weken na aansluiting op je rekening gestort.

De afhandeling van deze cashback wordt door DealDirect voldaan.

Wanneer ontvang ik de Samsung Galaxy Tab E?

Je krijgt het welkomstcadeau uiterlijk 9 tot 11 weken nadat je het energiecontract met Essent heeft afgesloten, thuisgestuurd

De afhandeling van dit welkomstcadeau wordt door DealDirect voldaan.

Regelt Essent mijn overstap?

Jazeker, Essent zegt de overeenkomst met je huidige energieleverancier op. Je hoeft dus helemaal niets te doen en uiteraard blijft de levering van stroom en gas gewoon doorlopen.

Je kunt dit van Essent verwachten:

  1. Nadat je klant bent geworden bij Essent, ontvang je een bevestigingsmail.
  2. Vervolgens krijg je van Essent een overeenkomst per mail.
  3. De wettelijke bedenkperiode van 14 kalenderdagen gaat nu in.
  4. Essent zegt je huidige overeenkomst op.
  5. Je geeft je meterstanden aan Essent door.
  6. Essent start met de levering.
  7. Je krijgt de eindafrekening van je oude leverancier.

Essent vergoedt een eventuele boete van je vorige energiecontract. Hier zitten wel voorwaarden aan, meer informatie hierover vind je op Essent opzegvergoeding

Mijn contract loopt pas over een aantal maanden af, kan ik nu al overstappen?

Dat kan, maximaal 6 maanden voorgaand de beëindiging van uw huidige contract.

Je nieuwe contract zal dan ingaan op de einddatum van het contract van je huidige energieleverancier.

Wat gebeurt er als ik mijn energiecontract voortijdig beëindig?

Beëindig je binnen het eerste jaar je leveringsovereenkomst, dan heeft Essent het recht om (de waarde van) het geschenk terug te vorderen met een maximum van 100 euro (50 euro per energieproduct). Dit doen we alleen als je het geschenk al ontvangen hebt.

Stap je over van je huidige leverancier naar Essent? Dan wordt afhankelijk van de duur van je nieuwe contract (vanaf drie jaar) de boete door Essent (deels) vergoed. Bekijk hier meer info over opzegvergoedingen.

Ik ben al klant van Essent, kan ik toch van dit aanbod profiteren?

Helaas, dit aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten.

Wat zijn de betalingsmethoden bij Essent?

Standaard wordt er betaald via automatische incasso. Als alternatief is er de mogelijkheid om te betalen via acceptgiro. Neem hiervoor contact op met Essent.

Waar kan ik de gedragscode terug vinden van Essent?

Deze is hier terug te vinden: Gedragscode Essent.

Is Essent aangesloten bij de geschillencommissie?

Ja, op de geschillencommissie kunt u een klacht indienen.

Ik wil graag wat vragen, kan ik Essent bellen?

Je kunt Essent op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur bellen op 0900 9250
(€ 0,028 per minuut met een starttarief van € 0,0951, plus je gebruikelijke belkosten)

Waar kan ik Essent vinden?

Waar kan ik Essent vinden?
Kantoor ‘s-Hertogenbosch
Willemsplein 4
5211 AK Den Bosch

Nog meer nuttige informatie kun je hier vinden.

Waar kan ik de algemene voorwaarden van Essent vinden?

De algemene voorwaarden van Essent kan je middels deze link bekijken.

Ik heb een klacht over Essent, wat nu?

Op deze pagina kun je je klacht indienen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bent een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van de bevestiging van de overeenkomst of het product. Je kunt de overeenkomst telefonisch annuleren, maar schriftelijk mag ook.

Telefonisch annuleren
Essent Klantenservice via 0800 02 44 556 (bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur)

Schriftelijk annuleren
Stuur een brief binnen 14 dagen naar:

Essent Retail Energie B.V.
Postbus 1484
5200 BM ’s-Hertogenbosch