Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen.

energie | telecom

Over Essent & energiecontracten

Ik ben al klant van Essent, kan ik toch van dit aanbod profiteren?
Helaas, dit aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten.

Wat gebeurt er als ik mijn energiecontract voortijdig beëindig?
Beëindig je binnen het eerste jaar je leveringsovereenkomst, dan heeft Essent het recht om (de waarde van) het geschenk terug te vorderen met een maximum van 100 euro (50 euro per energieproduct). Dit doen we alleen als je het geschenk al ontvangen hebt.

Wat kan ik van Essent verwachten?
Essent is een van de grootste energieleveranciers van Nederland én staat bekend om een uitstekende service. Zo heb je straks online 24/7 inzicht in je verbruik, rekeningen en andere gegevens. Daarnaast is Essent altijd bereikbaar per telefoon, e-mail of via Facebook of Twitter.

Ik wil graag wat vragen, kan ik Essent bellen?
Je kunt Essent op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur bellen op 0900 9250 (€ 0,028 per minuut met een starttarief van € 0,0951, plus je gebruikelijke belkosten).

Waar kan ik Essent vinden?
Kantoor ‘s-Hertogenbosch
Willemsplein 4
5211 AK Den Bosch

Nog meer nuttige informatie kun je hier vinden.

Ik heb een klacht over Essent, wat nu?
Op deze pagina kun je je klacht indienen.

Waar kan ik de algemene voorwaarden van Essent vinden?
Onderaan de pagina van DealDirect staat een link naar de algemene voorwaarden van Essent.

Waar kan ik de voorwaarden van deze actie vinden?
Download de pdf met actievoorwaarden.

Is Essent aangesloten bij de geschillencommissie?
Ja, op de geschillencommissie kunt u een klacht indienen.

Wat zijn de betalingsmethoden?
Standaard wordt er betaald via automatische incasso. Als alternatief is er de mogelijkheid om te betalen via acceptgiro. Neem hiervoor contact op met Essent.

Waar kan ik de gedragscode terug vinden van Essent?
Deze is hier terug te vinden: Gedragscode Essent.

Regelt Essent mijn overstap?
Essent regelt je overstap van A tot Z. Ze zeggen het contract met je huidige energieleverancier op en vergoeden een eventuele boete. Meer informatie hierover vind je op Essent opzegvergoeding

Over het welkomstcadeau

Wanneer krijg ik de Samsung Galaxy Tab 4 7.0?
Je krijgt het welkomstcadeau in gemiddeld 4 weken, doch uiterlijk 9 weken nadat je het energiecontract met Essent heeft afgesloten, thuisgestuurd. Online Supply regelt de verzending.

Hoe zit het met garantie op de Samsung Tab 4 7.0?
Je hebt 2 jaar volledige fabrieksgarantie vanuit Samsung. Klik hier voor de garantievoorwaarden.
Heb je verder nog vragen over je Samsung product? Bel met de Samsung Service- en Informatielijn via 0900-SAMSUNG (0900-7267864) Geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur.

Wanneer krijg ik de LG G Pad 7.0?
Je krijgt het welkomstcadeau in gemiddeld 4 weken, doch uiterlijk 9 weken nadat je het energiecontract met Essent heeft afgesloten, thuisgestuurd. Online Supply regelt de verzending.

Hoe zit het met garantie op de LG G Pad 7.0?
Je hebt 2 jaar volledige fabrieksgarantie vanuit LG.
Heb je verder nog vragen over je LG product? Bel met de LG Service- en Informatielijn via 0900 543 5454 Geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 17.00 uur.

Kan het welkomstcadeau op een ander adres (bijv. werkadres) worden afgeleverd?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het welkomstgeschenk kan alleen worden afgeleverd op het door jou opgegeven leveradres.

Kan iemand anders de bestelling voor mij in ontvangst nemen?
Het is wel mogelijk om je cadeau bij een van je buren af te laten geven als je bijvoorbeeld niet thuis bent.

Zijn er bezorgkosten?
Nee, het welkomstcadeau wordt helemaal gratis thuisbezorgd.

Ik wil graag wat vragen, kan ik DealDirect ook bellen?
Wij zijn bereikbaar op: 085 – 8880914 (normaal tarief, ma t/m vrij 9.30-17.30 uur)

Over energiedirect.nl & energiecontracten

Ik ben al klant van energiedirect.nl, kan ik toch van dit aanbod profiteren?
Helaas, dit aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten.

Wat gebeurt er als ik mijn energiecontract voortijdig beëindig?
Wanneer je het contract voortijdig verbreekt hebben we het recht om voor de resterende looptijd van je contract een opzegvergoeding in rekening te brengen. De hoogte van dit bedrag is.maximaal 100 euro (50 euro per energieproduct).


Wat kan ik van energiedirect.nl verwachten?
energiedirect.nl staat bekend om lage prijzen en grip op energiekosten. We bieden je altijd het beste bod voor energie, of je nu nieuwe klant bent of vaste klant. Kies jij voor energiedirect.nl, dan weet je altijd waar je aan toe bent. Je bent zeker van een lage prijs voor stroom en gas. Je houdt heel gemakkelijk grip op je energiekosten. En heb je vragen over je energie, dan krijg je van ons een duidelijk antwoord.

Ik wil graag wat vragen, kan ik energiedirect.nl bellen?
Telefonisch staan we voor je klaar. Bel: 0900 – 3347328 (€ 0,10 per minuut plus je gebruikelijke belkosten, ma t/m vrij 9.00-17.00 uur)

Waar kan ik energiedirect.nl vinden?
Kantoor ‘s-Hertogenbosch
Willemsplein 4
5211 AK Den Bosch

Nog meer nuttige informatie kun je hier vinden.

Ik wil graag wat vragen, kan ik DealDirect ook bellen?
Wij zijn bereikbaar op: 085 – 8880914 (normaal tarief, ma t/m vrij 9.30-17.30 uur)

Waar kan ik de algemene voorwaarden van energiedirect.nl vinden?
In de algemene voorwaarden van DealDirect, staat onderaan een link naar de algemene voorwaarden van energiedirect.nl.

Wat zijn de betalingsmethoden?
Standaard wordt er betaald via automatische incasso. Als alternatief is er de mogelijkheid om te betalen via acceptgiro. Neem hiervoor contact op met energiedirect.nl

Waar kan ik de voorwaarden van deze actie vinden?

Bekijk de actievoorwaarden van de Bol.com cadeaukaart.

Bekijk de actievoorwaarden van de Cashback.

Is energiedirect.nl aangesloten bij de geschillencommissie?
Ja, op de geschillencommissie kunt u een klacht indienen.

Waar kan ik de gedragscode terug vinden van energiedirect.nl?
Deze is hier terug te vinden: Gedragscode Energiedirect.nl.

Regelt energiedirect.nl mijn overstap?
We verzorgen je overstap kosteloos en snel. In Mijn energiedirect.nl volg je 24 uur per dag de status van je aanmelding. Daar staan ook je persoonlijke contractgegevens zoals je leveringsovereenkomst, tarieven, overstapdatum en algemene- en productvoorwaarden.

Over het welkomstcadeau

Wanneer krijg ik de bol.com cadeaukaart t.w.v. €100,-?
Je krijgt het welkomstcadeau gemiddeld 9 weken nadat je het energiecontract met energiedirect.nl hebt afgesloten gemaild.

Wanneer krijg ik mijn cashback t.w.v. €75,-?
Je krijgt de cashback gemiddeld 4 weken, doch uiterlijk 9 weken nadat je het energiecontract met energiedirect.nl hebt afgesloten overgeboekt op de opgegeven rekening.

 

DealDirect

1. Wie is DealDirect?
DealDirect is opgericht in 2009 en is een handelsnaam van Online Supply B.V.
Op de website van DealDirect vindt u altijd unieke aanbiedingen met een beperkte tijdsduur. De tijdsduur wordt aangegeven door een aflopende teller. Bestelt u voor de teller op 0 staat? Dan heeft u een unieke aanbieding te pakken en profiteert u van hoge kortingen.

2. Is DealDirect betrouwbaar?
Ja, DealDirect is betrouwbaar.
DealDirect is een handelsnaam van:
Online Supply B.V.
Prins Hendrikkade 187
1011 TD Amsterdam
KvK nummer 24429909
DealDirect koopt rechtstreeks in bij fabrikanten en leveranciers. Op deze manier profiteert u van hoge kortingen. Zo bied DealDirect u een aantal unieke Vodafone en hollandsnieuwe aanbiedingen. Hierin fungeert DealDirect als winkel, je gaat dan ook een contract aan met Vodafone of hollandsnieuwe en niet met DealDirect. Ook alle eenmalige en maandelijkse kosten zullen door Vodafone of hollandsnieuwe in rekening worden gebracht. U betaalt dus aan Vodafone of hollandsnieuwe en niet aan DealDirect.

Duizenden tevreden klanten hebben al geprofiteerd van een van de unieke aanbiedingen op DealDirect.

Beveiligde internetverbinding (SSL)
Als je één van onze aanbiedingen besteld wordt de verbinding tussen jouw computer en dealdirect.nl beveiligd. Er word een beveiligde verbinding tot stand gebracht met de SSL-techniek (Secure Socket Layer). Om gebruik te maken van deze SSL-verbinding heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het “slotje” in de adresbalk van je browser. Door deze, op internet gangbare techniek, worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd.

Keurmerk
 Als onafhankelijke organisatie certificeert Stichting Qshops keurmerk bedrijven die op afstand verkopen. Zij hebben dus gekeken of DealDirect betrouwbaar is. Als gecertificeerd bedrijf committeert DealDirect zich aan de gedragscode en aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving. Meer informatie over ons certificaat is te vinden op de website van Qshops.

Aanbiedingen

3. Geldt de genoemde korting voor de gehele looptijd van het contract?
Indien er een maandelijkse korting op de bundel van toepassing is, dan geldt deze korting voor de gehele contractsperiode, tenzij anders aangegeven.


4. Kan ik een aanbieding ook met een ander abonnement bestellen?
Bij vrijwel alle aanbiedingen hebben we de meest voordelige combinatie geselecteerd, in enkele gevallen kan je zelfs kiezen uit meerdere bundels. Gebruik maken van een niet genoemde combinatie is helaas niet mogelijk.

5. Waarom vind ik deze aanbiedingen niet in de Vodafone winkel?
Doordat wij rechtstreeks met de leverancier, Vodafone of hollandsnieuwe, samenwerken en zij bij je thuis leveren worden er geen overbodige kosten van winkels, logistiek en hoofdkantoren gemaakt. Het voordeel wat dit oplevert gaat rechtstreeks naar jou als klant in de vorm van 2 jaar lang extra korting op het abonnement.

Tarieven en bundels

6. Wat zijn de tarieven?
Bij Vodafone komen alle basisdiensten in Nederland uit 1 tegoed. Je betaalt geen starttarief en je tegoed kan niet worden meegenomen naar de volgende maand.

Heb je een Voordeel Web abonnement dan is mobiel internet hierbij inbegrepen.
Als je basis tegoed op is, dan gelden de volgende tarieven:
– Standaardtarief: € 0,35 per min/ber. Dit geldt voor bellen, sms, tekst mms, voicemail en e-mail zonder attachment.
– Plustarief: € 0,50 per min/ber. Dit geldt voor beeldbellen, mms en e-mail met attachment.

Bij hollandsnieuwe bel, sms en internet je uit 1 bundel. Heb je abonnement met losse databundel dan word je dataverbruik primair van de databundel afgeschreven. Als je basis tegoed op is dan kan je via mijn hollandsnieuwe extra tegoed bijkopen tegen dezelfde tarieven als binnen je bundel.

7. Zit er een datalimiet op de internetbundels?
Ja, op alle internetbundels zit een datalimiet.

Bel, Sms en Data verbruik

8. Waar kan zien hoeveel ik van mijn bundel heb verbruikt?
Dit kan je zien door in te loggen op ‘MyVodaone’ of ‘Mijnhollandsnieuwe’

9. Wat kan ik doen met de verschillende databundels?
Het gemiddelde verbruik in Nederland ligt ongeveer op 150 mb per maand. Dus met de Dealdirect aangeboden bundels heb je voldoende internet voor gemiddeld gebruik.

Wanneer verbruikt u data en hoeveel?
Wanneer je met je mobiele telefoon iets download verbruik je data. Dit doe je als je bijvoorbeeld surft op het internet, een foto download of muziek luistert via internet of een app (streamen). Dit dataverbruik gaat van je databundel af tenzij je op dat moment gebruik maakt van een WiFi-verbinding. Data wat je binnenhaalt via een WiFi-verbinding heeft geen invloed op uw databundel. Het is dus aan te raden om zoveel mogelijk gebruik te maken van een WiFi verbinding als deze beschikbaar is zoals bijvoorbeeld bij je thuis.

Het is niet mogelijk om precies aan te geven hoeveel data elke bezigheid kost. Maar om een goede inschatting te maken van wat voor gebruiker jij bent tref je onderstaand een overzicht van het gemiddelde verbruik per activiteit.

Webbrowsen (surfen op internet)
Gemiddeld ongeveer 17 mb per uur
WhatsApp bericht
Ongeveer 4 Kb per bericht
(1000 kb = 1 mb, staat gelijk aan 250 berichten)
E-mailen
De meeste tekst e-mails zijn tussen de 3 en 10 kb, een html e-mail zit vaak tussen de 50 en 150 kb
Windows Live Messenger
Met webcam ongeveer 90 mb per uur
Video streaming
Youtube: 131 mb per uur
Uitzending gemist: 220 mb per uur
Audio streaming
Online radio luisteren: 100 mb per uur
Online poker
15 tot 20 mb per uur
Muziekbestand downloaden (mp3)
Gemiddeld 4,5 mb per bestand

Let op: dit zijn cijfers gebaseerd op basis van een gemiddelde. Een gemiddelde zegt wel iets, maar kan verschillen per gebruiker. Wel helpt het je om je eigen dataverbruik makkelijker in te schatten.

Het zal duidelijk zijn; gewoon internetten, emailen of WhatsApp-en zal er niet voor zorgen dat u binnen een maand door uw databundel heen bent. Wanneer u van plan bent om hele films op uw mobiele telefoon te downloaden of de hele dag muziek te streamen, dan zult u rekening moeten houden met een veel hoger verbruik. Ook bijvoorbeeld uw toestel gebruiken als navigatie kost data omdat uw telefoon dan uw routekaart van internet download.

Hoe weet ik hoeveel data ik heb verbruikt?
Via “My Vodafone” kun je je verbruik in de gaten houden, tevens is het mogelijk om via de klantenservice van Vodafone een sms-alert aan te zetten. Dan krijg je bij 80% verbruik van je bundel een waarschuwing, hierdoor kun je voorkomen dat je over je bundel heen gaat. Raadzaam is om in de thuis- en of werkomgeving gebruik te maken van het eventueel beschikbare WiFi netwerk, wanneer je hiervan gebruik maakt gaat dat niet ten kostte van de databundel.

Abonnement / Contract

10. Wat is de contractduur van de abonnementen?
De meeste aanbiedingen op DealDirect hebben een contractsduur van 24 maanden tenzij anders aangegeven.

11. Kan ik mijn abonnement verlengen?
Ja, het is mogelijk om je contract te verlengen. Wil je je contract verlengen dan kan je dit aangeven in het bestelproces.

12. Zijn er bezorgkosten of activatiekosten?
Afhankelijk van je product kunnen er mogelijk activatie of bezorgkosten in rekening worden gebracht. Indien dit het geval is dan is dit duidelijk vermeld op de productpagina en in het besteltraject.

13. Ik ben al klant bij Vodafone. Dien ik dan ook aansluitkosten te betalen?
Als je al klant bent bij Vodafone betaal je bij ons geen aansluitkosten.

14. Kan ik mijn abonnement achteraf wijzigen?
Ja, het is alleen mogelijk om een hogere bundel te nemen. Indien je dit wenst, dan kan je na activatie van je bestelling contact opnemen met de Wanneer je besluit een hogere bundel te nemen, vervalt de eventuele korting op de bestelde bundel.

15. Wat zijn de algemene voorwaarden van Vodafone/hollandsnieuwe?
Lees hier de algemene voorwaarden van DealDirect, onderaan de staat tevens een verwijzing naar de algemene voorwaarden van Vodafone en hollandsnieuwe.

Bestellen

16. Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?
Neem voor meerdere bestellingen contact op met onze klantenservice
hollandsnieuwe – op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur bellen met hollandsnieuwe: 0900-0324 (€0,45 p/gesprek)

17. Het door mij gewenste toestel of toestelkleur staat niet op de site. Wat nu?
Als het gewenste toestel of de gewenste toestelkleur niet op onze site staat, kunnen we je helaas niet helpen. Alle wel bij ons te bestellen toestellen staan op onze website. Helaas kunnen we je niet van tevoren aangeven wanneer er nieuwe toestellen bijkomen of wanneer toestellen uitverkocht zijn.

18. Kan ik ook persoonlijk iemand spreken?
Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
hollandsnieuwe: op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur bellen met hollandsnieuwe: 0900-0324 (€0,45 p/gesprek)

19. Mijn bestelling is door Vodafone afgewezen. Wat nu?
Bij het aanvragen van een abonnement wordt de kredietwaardigheid getoetst. Als deze toetsing een negatieve uitslag geeft, kan DealDirect je op dat moment geen abonnement aanbieden. Voor meer informatie over de afwijzing kunt u met Vodafone contact opnemen via onderstaand adres.

Vodafone
Afd. Credit Assessment
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Vermeld in de brief uw naw gegevens samen met uw legitimatietype en nummer en bankrekening nummer voor een snelle afhandeling.
In verband met de wet op de privacy worden wij niet geïnformeerd over reden van afwijzing.

Nummerbehoud

20. Kan ik mijn eigen nummer behouden (porteren)?
Je oude mobiele nummer meenemen is heel eenvoudig. Dit kan met een abonnement of met een prepaid nummer, ook als het huidige nummer al een Vodafone nummer is. De voorwaarde is dat je oude nummer nog actief is op het moment dat je aanvraag wordt verwerkt. Nummerbehoud is een gratis service. Als je nu een abonnement hebt, kan je nummerbehoud aanvragen als je abonnement binnen 60 dagen ‘contractsvrij’ is. Vodafone zal het huidige nummer voor je opzeggen, je hoeft dit niet zelf te doen.
Hoe werkt nummerbehoud?
Bij je hollandsnieuwe bestelling kan je nummberbehoud na je bestelling regelen via ‘mijnhollandsnieuwe’. Nummerbehoud is een gratis service.

21. Mijn huidige contract bij een andere provider loopt nog door.
Als je abonnement binnen 60 dagen ‘contractsvrij’ is dan je gewoon een Vodafone abonnement bestellen. Je nieuwe Vodafone abonnement gaat dan ook pas in als je oude abonnement is afgelopen. Al onze toestellen zijn simlock vrij dus je kunt al wel direct gebruik maken van je nieuwe toestel.
Een hollandsnieuwe abonnement gaat direct na aflevering in.

22. Hoe kan ik de status van mijn aanvraag nummerbehoud opvragen?

Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice
hollandsnieuwe: op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur bellen met hollandsnieuwe: 0900-0324 (€0,45 p/gesprek)
Vodafone: klantenservice op 0900-0603.

Bezorging

23. Door wie wordt mijn order afgehandeld?
Uw order wordt verder afgehandeld door hollandsnieuwe.

24. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling thuis?
Bij onze actie abonnementen word je over het algemeen binnen 48 uur gebeld voor een leverafspraak, indien je bestelt hebt zonder nummerbehoud. Heb je met nummerbehoud besteld, dan is dit binnen ongeveer 5 werkdagen. We zijn dan mede afhankelijk van de goedkeuring van je huidige provider.

25. Kan het pakket op een ander adres (bijv. werkadres) worden geleverd?
Geen enkel probleem. Je kunt het pakket binnen Nederland laten bezorgen waar jij dit wilt (bijvoorbeeld op je werk of op school). Dit kan je aangeven bij het maken van de afleverafspraak.

26. Kan iemand anders de bestelling voor mij in ontvangst nemen?
Het is alleen mogelijk om de bestelling persoonlijk in ontvangst te nemen. Dit in verband met het ondertekenen van het contract en het voorkomen van fraude. Het is dus niet mogelijk om iemand anders namens jou te machtigen.

27. Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
Bij je hollandsnieuwe bestelling worden alle maandelijkse abonnementskosten door hollandsnieuwe in rekening gebracht. De eenmalige kosten dien je aan hollandsnieuwe bij aflevering te pinnen bij de koerier. Dit dient tevens ter controle van het opgegeven rekeningnummer.
28. Zijn er bezorgkosten of activatiekosten?
Afhankelijk per product kunnen er bezorgkosten of activatiekosten in rekening worden gebracht.

29. Kan ik een bestelling retourneren?
Je hebt het recht de koop van de producten te ontbinden binnen zeven werkdagen nadat de producten zijn geleverd. Dit recht vervalt als je binnen deze termijn gebruik maakt van de diensten van Vodafone.
Teruggestuurde producten dienen onbeschadigd, compleet en ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. Aangebrachte verzegelingen mogen niet verbroken zijn.

30. Hoe ontvang ik mijn bestelling?
1. Er wordt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opgenomen over de datum en het tijdstip van de aflevering van het toestel.
2. Bij aflevering vragen wij u uw originele identiteitsbewijs en de bankpas, op uw naam en behorende bij het rekeningnummer welke hierboven genoemd, gereed te houden.
3. Onze koerier, Online Pakket Dienst; gespecialiseerd in dit soort zendingen, controleert bij aflevering aan de hand van het contract uw ID-gegevens en bankrekeningnummer.
4. U ondertekent het contract.
5. U betaalt ter controle van uw bankgegevens met uw PIN pas EUR 0,01 (of de totale eenmalige kosten bij een hollandsnieuwe bestelling) via het speciaal beveiligde mobiele PIN apparaat van onze koerier.
6. De koerier maakt van het contract, uw Identiteitsbewijs, de pinbon en uw bankpas een een digitale foto voor het archief van Vodafone/ hollandsnieuwe.

Dit alles voor uw veiligheid en om misbruik of onjuiste aflevering te voorkomen.

31. Kan ik direct bellen als ik mijn bestelling heb ontvangen?
Leveringen die op doordeweekse dagen worden uitgeleverd, worden na 1 werkdag geactiveerd. Leveringen die na vrijdag 16:30 uur worden uitgeleverd, zullen op maandag a.s. worden geactiveerd. Om toch alvast gebruik te maken van jouw toestel, kun je met de nieuwe simkaart maximaal 1 uur bellen. Na 1 uur zal de simkaart niet meer werken, totdat de simkaart volledig is geactiveerd.
Heb je gekozen voor een uitgestelde ingangsdatum? Dan zal de simkaart pas actief zijn als het contract ingaat.
Heb je gekozen voor activatie op datum nummerbehoud? Dan zal de simkaart pas actief zijn als het huidige nummer is overgezet.

Toestel

32. Heb ik garantie op mijn nieuwe telefoon?
U heeft standaard een fabrieksgarantie van twee jaar op het geleverde toestel. Uitgezonderd onder de fabrieksgarantie wordt elke schade die zelf veroorzaakt wordt zoals bijvoorbeeld val, stoot- en vochtschade. Voor de exacte garantievoorwaarden verwijzen wij u graag naar het document die door de fabrikant bij uw mobiele telefoon is geleverd. Daar kunt u de voorwaarden rustig doorlezen.

33. Aanspraak maken op garantie 
Zodra u aanspraak wilt maken op de garantie kunt u contact opnemen met de Vodafone klantenservice op 0900-0603.
hollandsnieuwe: op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur bellen met hollandsnieuwe: 0900-0324 (€0,45 p/min)

34. Is het toestel Simlock-vrij?
Jazeker, het toestel wordt sim-lock vrij geleverd.

35. Het door mij gewenste toestel of toestelkleur staat niet op de site. Wat nu?
Als het gewenste toestel of de gewenste toestelkleur niet op onze site staat, kunnen we je helaas niet helpen. Alle wel bij ons te bestellen toestellen staan op onze website. Helaas kunnen we je niet van tevoren aangeven wanneer er nieuwe toestellen bijkomen of wanneer toestellen uitverkocht zijn.

Vodafone / hollandsnieuwe

36. Wat is de opzegtermijn bij Vodafone / hollandsnieuwe ?
Indien je het abonnement wilt opzeggen, hanteren Vodafone en hollandsnieuwe een opzegtermijn van 1 maand met inachtneming van de overeengekomen contractperiode.

37. Wat zijn de algemene voorwaarden van Vodafone/ hollandsnieuwe?
Lees hier de algemene voorwaarden van DealDirect, onderaan de staat tevens een verwijzing naar de algemene voorwaarden van Vodafone en hollandsnieuwe.